søndag, november 30, 2008

Kvotering på mange nivå

Sit på landsstyremøte i Norsk Studentunion, og her går debatten fritt. Vi har blant anna fått høyre om "midlertidig vitenskaplige kvinner", som eg antar at må vere sånne folk som meg, som strengt tatt jobber kvasivitskapleg og særdeles mellombels. (Så voner eg ingen kjenner for å utfordre mitt kjønn, anten vi nå snakker sex eller gender!).

Ein annan diskusjon går på skeiv rekruttering. For vil ikkje skeiv rekruttering innbefatte å vere i tråd med likestillingsmåla, innvendes det frå sidekameraten min. Og det trur eg då han har rett i. Vi veit jo alle at yndlingskandidaten til ei kvar stilling for tida er ei lesbisk dame med minoritetsbakgrunn og sognamaol. Så eg er litt usikker på om det å skulle motvirke skeiv rekruttering er bra eller dårlig, eg.

Ingen kommentarer: