onsdag, februar 04, 2009

Gjensyn: Titanic


Titanic (1997)
Regi: James Cameron
I hovudrollene: Kate Winslet og Leonardo di Caprio
Kategori: Drama
Historia i korte trekk: Året er 1912, og Titanic forlet Southampton med mellom anna rikmannsdatra Rose (Kate) og fattiglusa Jack (Leo) ombord. Medan førstnevnte skal over dammen for å nå sin eigen forlovelsesfest (som ho ikkje er spesielt begeistra for å skulle delta på), er sistnevnte med båten fordi han vant billetten i pokerspel mot ein svenske (som forøvrig speles av ein nordmann - derfor den merkelege svenske aksenten). Vegene krysses, kjærleiken blømer og det blir ganske så heitt. Men det er då virkeleg for godt til å vere sant? Sjølvsagt.
Anbefales: Då eg såg filmen her om dagen, hadde eg ikkje sett filmen på i alle fall 8 år, og den gongen var heldt vhs-båndet på å gå i oppløysing. Nå er det dvd som rår, og det merkes på kvaliteten på bildet. Likevel - spesialeffektene har tapt seg på 12 år, og det er det ingen tvil om. Historia er heller ikkje så tåredryppande som ho var - men skodespelarprestasjonane var mykje betre enn eg hugsa (kanskje fordi eg DÅ var mest oppteken av kor kjekk Leo var, medan eg i dag ser heilt andre ting.
Terningkast: 5 - sjølve filmen fortener ein 4, men så kjem jaggu eit ekstrapoeng for dei nostaligiske kjensler den vekte i meg.

Ingen kommentarer: