mandag, februar 16, 2009

Kjerring- og gubberåd


Eg har feber og kraftig forkjølelse. Såpass kraftig at eg for 5 gong i mitt liv melder meg for sjuk til å stå på jobb. Og det er ikkje mange eg har meldt frå til at eg er sjuk, nærmere bestemt 4 stk, men av dei 4 har halvparten komme med velmeinte råd.

Lillesøster siterer til og med vårt faderlege opphav, truleg vel vitande om at han er ein autoritet i mitt liv (eg gjer ofte som pappa'n min seier - med unnatak i politiske spørsmål, kanskje):
  • Drikk mye, sov, sleng nedpå med så mange C-vitaminer du klarer og svett! Har alltid fundert på den siste, men pappa maser alltid om at det er viktig å svette ut feberen ;)

Mi gode venninne Arnhild held seg litt i same gata når opp oppmoder meg til følgande:
  • Pass på å hold deg varm og drikk masse så du bli frisk!
  • Spis masse c vitamin!

Eg kan til og med legge til eit som mitt moderlege opphav stadig kjem med
  • Ta deg ein lang, varm dusj (eller aller helst eit bad, for dei som har badekarluksusen)


Problemet mitt er bare det at
eg held meg varm, til og med så varm at eg sveitter, hiver innpå med c-vitamin, drikk så store mengder at eg hadde vore skitings om det hadde vore alkohol i, eg har sove 13 timer i natt, tatt ein lang dusj - og like forbaska er eg snørrete og feberfull. Og veldig snart på veg til butikken for å hamstre enda større mengder med cleenex balsam.

I det eg skulle til å publisere denne posten, kom det atter eit godt råd frå Arnhild. Eit foreløpig uprøvd (i denne omgang): ;)
  • Solhatt og te med lynghonning (eller varm melk med honning)
Det skorter ikkje på gode råd. Nokon som vil bytte eit godt råd med t.d. snørrefri tilstand?

Ingen kommentarer: