onsdag, januar 05, 2011

Kva må til for å få "nok"?



Eg har fått heilt dilla på sukkerfrie saltlakrispastiller. Og då passa det jo godt at eg i forrigårs oppdaga at eg hadde heilt ekstreme mengder med danske og islandske av sorten liggande i ei eske eg hadde tenkt å ha te i, men som det ikkje er te i, og som eg derfor antok var tom. Når eg tenker meg om, trur eg eg la dei der ein gong bare fordi eg var redd eg skulle ta for mykje av i min lille sukkerfripastiller-misjon sist den kicka inn. Men med gjenvunne pastiller, tok dilla seg opp med uforminska styrke.

Eg starta dagen med å tømme ei pakke GaJol nærmest på styrten. Åpna så ei pakke Opal i tillegg til ei ny eske GaJol. For å prokastinere litt til, begynte eg å lese på eskene. Og oppdaga brått ein tekst eg hadde oversett, men som eg nok må innrømme at eg visste var der likevel. "Excess consumption may have a laxative effect" står det på den eine. "Overdreven brug kan virke afførende" heiter det på dansk.

Eg lurer derfor sjølvsagt veldig på kva som skal til for å kvalifisere til "overdreven bruk". Skjønt, etter å ha satt til livs halvanna eske og litt til, tenker eg det kanskje får vere nok for i dag. Sjølv om eg er ganske sikker på at teksten på pakka eigentleg har som formål å regulere forbruket til sånne som meg.. :)

Ingen kommentarer: