torsdag, januar 15, 2009

Sånn som oss


Heime hos oss har det vore storopprydding den siste tida. Eller kanskje småopprydding med store konsekvensar - slik det gjerne kjennes når ein har gått frå rom der alt flyt til rom der ting står på plass. I går blei x antall gensrar tilhøyrande min mannlege sambuar redefinert frå å vere bruksgensrar til å bli potensielle skigensrar. Og då begynte eg å fundere for alvor. For kva tid skal han liksom få brukt desse skigensrane sine?!

Eg frykter at han igrunnen har klart den kunsten eg pleier å greie - nemlig å redefinere rot til praktisk ting - og dermed ende opp med enda meir ting, og ei søppelbøtte/fretex-pose som er like tom som då ein starta rydding og bortsortering. (Som, når eg tenker etter, er grunnen til at Hanna har lagt ned veto mot å vere med på fleire flyttelass..)

Det seier meg at målet må vere å IKKJE vere sånn som oss!

--
Dagens song: Sånn som oss - Anne Grete Preus - Om igjen for første gang

Ingen kommentarer: