fredag, desember 19, 2008

Zug hällt vorn

Heia Ruter! Plutseleg har dei funne det for godt å markere korvidt toget som kjem på stasjonen er kort eller langt. Eg sakner sjølvsagt atter ei presisering, i Berlins fantastiske nett opplyses det nemlig i tillegg dersom toget er kort at «Zug hällt mitte» eller «Zug hällt vorn». Og på somme stasjoner i Oslo hadde det vore ei kjærkommen tilleggsopplysning.

Men då eg for eit par dagar sidan skulle ta banen frå Storo, kjende eg eg var nær gripe av panikk. For kva i huleste skulle det symbolet de ser på lystavla bety?! Ville dei ha meg over på buss?! Og kva buss skulle eg liksom sette meg på? Først då eg oppdaga at det på tavla på motsatt side av perrongen viste at det skulle komme to «busser» på rad på line 5 Vestli, forstod eg at dette skulle markere korvidt toget har 3 eller 6 vogner. Og slapp dermed å panikkspringe til ein ukjend bussholdeplass.

Ingen kommentarer: