tirsdag, juni 30, 2009

Oppdatering

Joda, her var det oppdatert gitt. Og sidan eg i profesjonell samanheng oppsummerer eit halvår, kan eg jo oppsummere dei siste fjorten dagene.

Sidan sist har eg
*flytta
*fått ny jobb og gitt frå meg nøklene til dei to andre
*vore på American Festival
*ønska at eg kunne bu i Lista-sommeren til evig tid heilt uhorveleg mange gonger
*blitt singel igjen (og eg er veldig fornøyd med det, om nokon skulle lure)
*fått masse skattepenger
*brukt nesten like masse skattepenger
*brukt under 10 minutt frå eg gjekk inn på ein HM til eg gjekk ut med 6 plagg. Køståing foran prøverom og kassa tok det meste av tida. (Eg ELSKER effektive shoppingrunder!)
*tatt bilder til ungdomsbrosjyra
*sitte timesvis og rent vekk på kontoret - med dertilhøyrande kontraproduktivitet
*bada på Bausje
*nesten blitt brun
*skaffa meg diktafon - endeleg
*høyrt massemassemasse på Maja sin musikk. Anbefales, særleg for andre kontorrotter i denne varmen!

Ingen kommentarer: