søndag, februar 22, 2009

Kviterussland over alt



Eg fekk melding i går om at eg har fått visum til Kviterussland. Reiser dit i midten av mars for å besøke ei venninne, og er sjølvsagt veldig godt nøgd med å ha blitt innvilga visum. Eg gler meg som ein unge! :)

Og kanskje er det for å markere mitt godkjente visum at verda rundt meg brått er svært Kviterusslandorientert? For Alexander Rybak vann den norske MGP-finalen, og kor er han fødd? Jo, i Kviterussland. Og då eg skulle søke opp meir informasjon om Marc Chagall for jobb, viste det seg brått at han på ingen måte heitte Marc Chagall - men derimot Mojsja Zakharavitsj Sjahalaw, på (kvite-) russisk Мойша Захаравіч Шагалаў. Fordi også han eigentleg var kviterussar.

Eg rekner dette for berre å stadfeste at eg har ein grunn til å begynne å glede meg veldig. Det er bare (litt for) mykje kvardag først..

Ingen kommentarer: